Thank heaven for 7-eleven


image19Först vill ja säga grattis Charlotte som tog hem den svenska melodifestivalen. Halv 9 vaknade jag av alex mobil, han skulle upp å jobba men ja fick lite sömn iall fall, fast ja gick å la mig kl 3 när han kom hit. Igår va de väl trevligt men ja va verkligen inte på krökhumör vi tog nån bira å nån drink men nej. De här me drickandet har blivit en flopp för mig ja tycker de är överskattat, förr va de krök varje helg men nu när ja har Alex är jag hellre me han än å va på nån fest å supa mig full. Jag måste hitta ett jobb så äre bara, jag praoade på 7- eleven för ett tag sen å då sa Chefen att ja skulle komma tillbaka när jag var 16, å de är jag ju nu. Snart kommer Ma å Pa hem från Rådmansslott dem va där inatt. Men nu äre dags för frulle, ching e ling




//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0