Thank GOD it´s friday

Vilken dag, alltså. Hade sovmorgon till halv 10 såå de va niice jöh. Hadde No prov i kemi med joner, ja suger på no men Karin älskar mig och skulle aldrig tro att ja skulle fuska men icke sa nicke. Sen hadde jag utvecklingssamtal fyfan va ja hatar sånt å plus att min pappa ska sitta i 45 min å prata om allt från hans kläder till hans badrum. Tillslut tog de slut och de gick faktiskt jätte bra =). Sen var de att skynda sig hem å packa ner alla grejer för att åka iväg å träna med Jossan



image16


ja älskar den här bilden <3

. Å tydligen är ja en skata idag för at ja kom 30 min försent till henne. Men ja e seg ja vet de men de va faktiskt min pappas fel idag sådeså!. Sen gick vi å simma i 40 min typ å ursh va trött ja blev, har inte tränat på 3 veckor. Å plus att ja körde på i hela 40 min. Sen satte sig ja å min underbara Jossan i en park å rökte,haha så nyttiga,javisst!. Sen började hon snacka om att hon hadde haft en dröm om att hon ville ha en kanin hahahah ^^, så nu ska hon få en av mina =). Å nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli halv tio så ka jan gå hem till Alex å mysa :).



image17 
Så här ser slarver ut som jossan ska få fast den är vuxen dårå

//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0