Det va ett tag sen


Aaa, de var ju ett tag sen jag blogga. Men nått har väl gjort att ja börjat igen.
Vaknade kl 03:00 ursh men men sen somna ja om och vaknade 05:29 undra vrf Alex =). Sen orkade ja bara inte gå upp, sen kom mamma å fråga vrf ja inte skulle gå till skolan körde på de vanliga "att ja hadde jätte ont i halsen". Den funkar alltid, skulle tränat idag men jag e så seg i kroppen såå ja tror ja skiter i det.  Å jag e så jävla godissugen, kan vara för at ja inte rökt nått idag, ja håller ju på å försöka sluta för Alexs skull men de går väl sisådär med det där, men tanken räknas att ja iall fall försöker. Nu ska ja ut me min fantastiska hund.



                            
image33




//Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0